Πρόγραμμα 15Αυγούστου

Χωρίς τίτλο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΝΑΞΕΩΝ

ΑΠΟ 1Η ΕΩΣ 15Η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

  • 1 ΔΕΥΤΕΡΑ    7.00 μ.μ.  Παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης
  • 2 ΤΡΙΤΗ         7.00 μ.μ.  Παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης
  • 3 ΤΕΤΑΡΤΗ   7.00 μ.μ.  Παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης
  • 4 ΠΕΜΠΤΗ    7.00 μ.μ.  Παράκληση της Παναγίας στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης

 

Η ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΜΑΣ

Το Σάββατο 6 Αυγούστου, εορτή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός μας.

Οι ιερές ακολουθίες θα τελεσθούν ως εξής:

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ  7.30 μ.μ.

Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός  μετ’ αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ. Παύλου.

ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 7.00 π.μ.

Όρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.

  • 7 ΚΥΡΙΑΚΗ         7.30 π.μ. Όρθρος – Θεία Λειτουργία στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος

                                              7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος

  • 8 ΔΕΥΤΕΡΑ         7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος
  • 9 ΤΡΙΤΗ               7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος
  • 10 ΤΕΤΑΡΤΗ       7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος
  • 11 ΠΕΜΠΤΗ         7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος
  • 12 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  7.00 μ.μ. Παράκληση της Παναγίας στον Ι. Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος
  • 13 ΣΑΒΒΑΤΟ        7.30 π.μ. Όρθρος – Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίας Άννης

                                                7.00 μ.μ.  Μέγας Εσπερινός

  • 14 ΚΥΡΙΑΚΗ  Η` ΜΑΤΘΑΙΟΥ, Προεόρτια Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου

                                                7.30 π.μ. Όρθρος – Θεία λειτουργία

                                               7.00 μ.μ. Μέγας Εσπερινός μετ` αρτοκλασίας

  • 15 ΔΕΥΤΕΡΑ            Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

                                              7.30 π.μ. Όρθρος – Θεία Λειτουργία

 

ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

«Δεν μετεμορφώθη η θεία ουσία του Χριστού, αλλά μονάχα φωτίσθηκε κι έγινε τελείως διαφανές ό,τι ανθρώπινο είχε η μορφή Του. Το πρόσωπο και τα ιμάτιά Του. Κι αν ρωτήσει κανείς: γιατί όλα αυτά; του απαντούμε: για να υπενθυμίσει στον άνθρωπο το δυναμισμό της θείας αγάπης, που δεν επιτρέπει να ολιγοπιστήσουμε μπροστά στα πιο πικρά αδιέξοδα της ζωής. Άλλωστε το υπογραμμίζει ιδιαιτέρα αυτό το στοιχείο ο υμνογράφος της θείας Μεταμορφώσεως, όταν λέγει «ἵνα θεωρήσαντες τά θαυμάσιά Σου, μή δειλιάσωσι τα παθήματά Σου».

Μεταμορφούμενος λοιπόν ο θεάνθρωπος ήταν σαν να έλεγε τα εξής στον άνθρωπο: «όπως έγινα ορατός ο αόρατος, χωρητός ο αχώρητος, περιγραπτός ο απερίγραπτος, άνθρωπος ο Θεός, για να σε πλησιάσω όσο γινόταν περισσότερο και να σε σώσω, έτσι δεν θα πάψω να αγρυπνώ συνεχώς από πάνω σου ως την τελική λύτρωσή σου, αρκεί να μην ξεχάσεις ποτέ ότι η αγάπη μου είναι πάντα έτοιμη να κάμει τα πάντα για σένα».

Ανάλογο είναι και το μήνυμα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου. Και η Μετάστασή της από τα φθαρτά εις τα αιώνια ήταν κι αυτή μια άλλη μεταμόρφωση, που έδειξε ότι πέρα από τα όρια του φυσικώς δυνατού απλώνεται η παντοδυναμία της αγάπης που δένει τον Δημιουργό με το δημιούργημα.

Ο δυναμισμός λοιπόν της θείας αγάπης εν πλήρη δράσει κι εδώ, ώστε θαυμάζοντας ο υμνωδός να υπομνηματίζει επιγραμματικά και πάλι:  «Νενίκηνται τῆς φύσεως οἱ ὅροι ἐν Σοί, Παρθένε ἄχραντε…»

Αλλά μήπως και στη ζωή του καθενός από μας, δηλαδή του κάθε κοινού ανθρώπου, ο ίδιος δυναμισμός της αγάπης του Θεού δεν είναι που προκαλεί πλήθος μεταμορφώσεων; Η μετάβασή μας από την ανυπαρξία στην ύπαρξη, η εξέλιξή μας από έμβρυο σε νεογνό, η ανάπτυξή μας από νήπιο σε ολοκληρωμένο άνθρωπο που μιλά, σκέπτεται, αμαρτάνει, μετανοεί και αναγεννάται επιστρέφοντας στη μητρική γη από την οποία επλάσθη, όλα αυτά τα καθημερινά και τα μεγάλα, δεν είναι άπειρες μεταμορφώσεις που τις καθιστά δυνατές μόνο του Θεού η αγάπη; Ποιος δίνει τη δύναμη στο ληστή, στον τελώνη, στον άσωτο και στον απελπισμένο να ξαναγυρίσει στους κόλπους του Θεού, αν όχι ο δυναμισμός της θείας αγάπης;»

Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

«Ενσαρκώσεις του Δόγματος», σελ. 25-26

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *